• Visos prekės Lietuvoje pristatomos nuo 1 iki 3 darbo dienų (iki 72 val)
  • Pristatymo kainos pateikiamos pasirinkus prekes, prekių krepšelyje (įvertinus prekių krovinio pakuotės išmatavimą ir svorį).
  • Krovinio dydis skirstomas kelis tipus – iki 3 metrų ilgio ir iki 1000 kg, iki 6 m ilgio ir 2500 kg svorio, iki 12 tonų (su kranu).
  • Smulkias prekes Jums pristatys siuntų kurjeris, tai leis mūsų produktų pristatymo kainas sumažinti iki minimumo.
  • Krovinio, kurio svoris 1000-2500 kg, iškrovimui reikės vieno žmogaus pagalbos. Jei nėra galimybės padėti iškrauti, prašome skambinti tel. +37061313177 , arba parašyti mums el. paštu: info@ligni.lt, suderinsime Jums tinkamas pristatymo ir iškrovimo sąlygas.
  • Virš 2500 kg krovinį iš automobilio iškrauna kranas.
  • Automobilio kranas yra 4-5 metrų ilgio ir prekės bus iškraunamos nuo važiuojamosios kelio dalies arba įvažiavus į teritoriją, jei vieta yra prieinama parkavimui ir iškrovimui. Iškrovimas per sienas, tvoras ar kitus objektus bus galima tik krovinį pristačiusiojo vairuotojo nuožiūra. Kitu atveju krovinys bus iškrautas prie važiuojamosios kelio dalies.
  • Pristatymo laikas yra skaičiuojamas nuo Jūsų mokėjimo gavimo.
  • Apie pristatymą Jūs būsite informuoti likus vienai dienai iki prekių siuntos pristatymo (el. paštu arba SMS).
  • Jei prekių pristatymo laikas netinkamas ir pageidaujate prekes gauti anksčiau, prašome skambinti tel.+37061313177 
  •  , arba parašyti mums el. paštu: info@ligni.lt . Skubaus prekių pristatymo galimybė su klientu derinama individualiai. Skubiam pristatymui taikomi ir individualūs įkainiai.
  • Jei prekes priims ne prekės tiesioginis užsakovas, prašome apie tai mus informuoti iš anksto, nurodant asmens vardą, pavardę ir telefono numerį. Informaciją pateikti tel. +37061313177  , arba parašyti mums el. paštu: info@ligni.lt  Pageidautina, kad asmuo turėtų ir užsakymo patvirtinantį dokumentą.
  • UAB „Ligni Linea“ neprisiima atsakomybės už pristatymą, jei krovinio neįmanoma pristatyti dėl blogo privažiavimo, kelių eismo ribojimo ar klientas nėra paruošęs vietos kroviniui iškrauti.
  • Prekių priėmimo metu, klientas (ar jo atstovas) pasirašo ant pristatyto prekių krovinio važtaraščio, įrodančio, kad prekės pristatytos gavėjui.
  • Iškrovimo metu pastebėjus prekių ar pakuočių pažeidimus, gavėjas privalo savo pastabas įrašyti į krovinio važtaraštį. Neatlikus su šių veiksmų UAB „Ligni Linea“ neprisiima atsakomybės dėl prekių pažeidimų, kurie savaime nėra gamyklinis brokas .
  • Iškrovimo metu klientas (ar atstovas) turi patikrinti prekių krovinio komplektaciją. Jei komplektacija neatitinka užsakymo, klientas turi tai atžymėti krovinio važtaraštyje. Neatlikus šių veiksmų UAB „Ligni Linea“ neprisiima atsakomybės dėl komplektacijos neatitikimų.
  • Pasirašius ant krovinio važtaraščio, per 7 dienas klientas gali pareikšti pretenzijas dėl prekių gamyklinio broko, kurios galėjo būti pastebėtos tik išardžius gaminių pakuotes.

Kontaktai

Direktorius Tomas Kontautas

Komercijos direktorė Lina Kontautienė

Vadybininkė Gintarė Liutkutė

Administracija

Adresas

Mus rasite

  • Vyžuonos g. 8, Kaunas

Rekvizitai

UAB “Ligni linea”
Įmonės kodas: 304294470
PVM mokėtojo kodas: LT100010275113
Bankas: AB Luminor Bankas
A.s. LT184010051003696742
Adresas: Vyžuonos g. 8, LT-47174, Kaunas
El. paštas: info@ligni.lt